Monday, August 31, 2009


jalur gemilang 1 Pictures, Images and Photos

Ha! Look! Jalur Gemilang. Well, ada semangat kebangsaan sikit la today. I woke up at 10.17 this morning. So tired. Then, I went to my study table, on da laptop, n check my Facebook. I have an obsession. Haha. Officially addicted. Ops! I checked my cell phone. WTH?! I saw 14 new msgs. My friends greeted me 'SELAMAT HARI MERDEKA!'. I dunno why. I mean, for the past few years, x da pun org mau greet. Well, I guess bkoz this year we'll be sitting on PMR. Duh! I went downstairs and I saw my little brother sedang mengibarkan a little bendera. Apu! What's happening? ONE MALAYSIA all of a sudden? Haha. Then, I went to my brother's room. To my surprise, he's coloring a bendera! Ok... Everyone in my house is driving me crazy. Chapter 1; operation completed. o.0

P.s: Nothing much happened today. Sorry. Today's post isn't nice. =.=

Bored. ~.~

Song of the day:
NEGARAKU by One Malaysia

Sunday, August 30, 2009

Look at the sky ♥


This morning, I woke up at 9. I don't know why am I feeling sad. Huhu.So, I dialed up my best cuz, Diana's number. To my stupid, me abiz credit suda. Haiz. Angry. So I went to the bathroom. I took my shower. N we didn't go to the church. Hm... I feel bad. Then, I went to the living room. I saw my pet cat, Wormy main dgn its ball. Happily. Ei...! I feel so geram. I picked it up n hug it tightly. Feel better. Lepas geram to be exact. A few minutes later, Diana called. Haha. I talked to her for about 20 minutes. Bla2. Then, Ralph, my ex texted me. I told him that I feel so not good. Uncool. Then, he asked me to read the bible. Yes, I feel better... Then I went out I looked at the sky... It's BRIGHT! I feel happier! Lol. What happened to me? I have no idea. Haha. Ok, enough with Chapter 1. I'll continue later. It's time to makan. Lapar... :D

Oh, ya. I did upload some photos today. The photo below is the same with the ones that I put in my Facebook.


Haha. This evening my family went to my cuz, Elvis's aunt's house at Tatau. So FUNNY! We'd enjoy the evening. But one thing which spoiled the enjoyment was his gf, N, initial, tetiba cari gaduh with him. Haha. Love story. Then, he's stupid. Why? He asked me to answer every question that she asked. My GOSH! For his sake, I have to. Uh-huh. Semadi jak he is my cuz. Huh. I won't tell u what I did n what she answered bkoz it was FREAKING stupid n funny. Lol. Then, we, my cuzs n I went for a walk. Which was a long walk. Haha. I think I've lost a kilo. I've never been there so I think I was the sakai person. Pfft. But no worry, it's life. At least I'd discover a new part in this world. I took pictures n we played games. Then, at 8 something we went back.I missed them. WAIT! Oh, ya. The stupidest incident that happened on that evening was the whole family, I mean Elvis's aunt's family thought that I was his gf. EWW! Haha. Anyway, it's just a misunderstanding doe. N I did make new friends there. They're very kind, u know. I think I'm da princess of the day. NADAWAH! Well, my chapter 2 of the day has it ending here. So, that's all. :)

Huhu, On our back to Bintulu, I did text him. N he did reply me. Nothing much actually. Just, 'thanks' n 'take care'. Hm... I think I was kinda ego that time. If for this long, he's the first person to say 'hi' n 'bye', I guess this time I was the one. I started the 'hi' n ended it with a 'bye'. Look. I know I was evil. But he has to know how do I feel every time he said 'bye' for this long. Did he feel happy with it? If he did, me too, I wanna feel the happiness that he felt. Huh~ I'm tired. I'm tired with balls. So TIRED! He did make a joke. But I didn't laugh. It's funny though but I try not to text a 'haha' there. Urgh. Fyi, I'm trying to avoid him but I just can't help myself. I always wanna know how's he doing, is he ok, n so-is-everything. But my evil side told me not to be good. He'll step on my head if I do. Huh~ But I think he won't because he's a good boy in my term. I guess my evil side had won the war. N my good side; lost. SUSAHNYA! I'm scared if I take the wrong step, I won't be able to do the correction. I do HATE corrections. I'll think again... None of my friends know a single thing about my like-love story because I keep it a secret. Haha. Stupid, aite? I share it all here but I didn't tell them. Lol. But u people x tau pun nama dia. Ha! So, it's still a secret of mine. :D

It's a COLORFUL day! There's pink. There's purple. There's yellow. N every color! So cute, is it? Haha. N I can face it with ease. Of course. ;)

Song of the day:
We Cry by The Script

Saturday, August 29, 2009

First Day of Blogging


It's August 29(I know I don't have to state the date but it can be one of my favorite date, is it?), n I just started my first blog. Well, I guess it wasn't too late for me to share my everyday life. Nothing much actually. Random. Yeah, random. Word of the day. I'm not that good in sharing my story with people but yeah, I saw a friend's blog n I have the gesture to have one. N here it is. I know, I know, kinda boring, huh? I'm learning... I promise, I'll do better in the next post.

Mood swings. Yeah, I'm having it rite now. I guess it's because I'd face some stupid problems lately. First, with a loved one. Second, I discov
ered a new enemy. Third, my wallet dried up. Forth, it's a boring hols! I always wanted to shop with FJ this week but hell no, my wallet dah mcm salai ikan. Pfft! Huh~ But the stupidest problem is I want to avoid someone. I mean a loved one. (It's not that I don't love or like you anymore but i don't know what is the main reason until I can easily hate and try to avoid you this week. I think it's because you'd hurt my feeling.) New enemy. Yeah! Dat's it! Diz guy... He's a new-listed-human in my list. Well, his name is H. Initial. I know he's one of the popular guy in our school n his everyday life is to run away from girls. Haha. Countless. He's quite cute though. But sorry, not my taste. He once liked me but I dunno how can... I mean, ENEMIES. Urgh, we r enemies. Huh~ Life. As one of my sis's sayings goes, This life is colorless. That's why we need to color it with our favorite colors. But once u discolor it, it'll ruin. N I guess she's right. Hehe. Even though I will always love-hate her. N I'd discolor mine.

Hm... I wait n wait for his msg, but he didn't text me today. Haha. I guess the countdown's over n the story has it ending. Sad ending. Huhu. But that kinda thing won't make me cry. It's just that I'd discolor my life. Lol. Huh~ I have my best friend, rite now, who texted me. Ha3. Stupid Alejandro. Ada ke patut he told me that I look
like an Indon girl. WTH?! N a few minutes before that, my best cuz, Diana texted me. She told me that she putus cinta, again. Haiz~ I guess tonight was a colorful night though. But wait! Below is my conversation with Alejandro. It was started when he told me there's an Indon guy like me n said that I look like an Indon Princess.

Alej: MATI LHA... Nada kisah... :P

Dyona: Xsen

Alej: Xsen... Xsen...
Dyona: Xsen.
Alej: Xsen... Itu sja kah awk pndai ckap...
Dyona: Xs...e...n...
Alej: Manas kah? Elek ah... Dti tdi sya main2... Hehe.. Juz for fun...
Dyona: Xs...e...n...!
Alej: Xsen... Xsen... Xsen... :P sadek!!!
Dyona: Xsen
Alej: Geram btul sya dgr! Xsen x100... Oh, udah nyak... Ndai utai lain kah?
Dyona: Xsen for ever
Alej: Aaaaaaaaaaaahhhhh! Gila sya kena kmu!!!!

Haha. I'd drive him crazy at the end. xDDD

Well, I think... Done. My first post langsai sudah. Huh~ Kinda tired too. I know my keja was only typing the keyboard... TIRED! It's time to revise everything...!! I mean, study. Haha. So, gudnite!

P.s: I think my post is boring... 0.o

Song of the day:
Lemon Tree by Fools Garden